Campo Ceni


image9

Ett vin från Toscana är Campo Ceni. (4585) Detta vin hade en vacker mörkröd färg, det luktade gott och hade en speciell smak som jag inte kan minnas att något vin smakat förrut. Jag kan tillägga att detta vin hade mycket smak och var, enligt mig gott. Detta vin går att lagra och det är något jag vill testa så därför kommer jag inhandla ett par flaskor av detta och se om jag känner någon skillnad med åren :-)En liten tanke att ha med vad gäller detta vin är att man, Jag blev ganska så berusad av det, vilket jag la märke till första när jag klev upp ur soffan. Och en smygande huvudvärk kanske även det är värt att notera. Men alla är ju inte som mig :-)

image3 (54w x 60h)image3 (54w x 60h)image3 (54w x 60h)image3 (54w x 60h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0